vrijdag 25 januari 2013

Weer een update !!

Weer een kleine update of een grote !!




Een kleine of een grote update ik wilde jullie toch via dit blog op de hoogte houden ! krijg namelijk veel vragen in mijn omgeving dus dan maar zo .
Vandaag is de medicatie weer verhoogd naar 900 mg ik zit of zat dus in een opbouw fase van de pijn medicatie.
De eerste 3 heb ik goed kunnen verdragen ondanks de bijwerkingen van misselijkheid en vooral heel erg duizelig en zweverig ! maar ze doen hun werk ik heb iets minder pijn .
Maar de scherpe mes steken zijn nog aanwezig .

Zenuwpijn is een pijn die moeilijk te bestrijden is en vooral gericht kijken naar welke medicatie het beste werkt , daar zijn we nu mee bezig en bij mij werkt neurotin het beste oftewel het heet ook gabapentine !
Hopelijk is er snel een dosis waar de pijn goed mee onder de controle is te krijgen .

Voor de rest heb ik nog een behandeling bij de manueel therapeut, de eerste was 2 weekjes geleden ! ik bleek dus muurvast te zitten dat komt dus dat ik naar de pijn ga lopen !
Dat wil zeggen dat ik door de ontzettende buikpijn en mes steken in de ribbenkast schuin of helemaal krom ga zitten.
En zo stonden de wervels dus ook zaten dus muurvast en me ribben deden daardoor nog eens extra zeer plus het ongemak dat de nek ook pot vast zat.
Hij heeft me los gemaakt met een andere techniek als kraken. Wervel voor wervel afgegaan en rustig op geduwd tenminste zo voelde het voor mij. 
Maar mijn rug is nu weer redelijk soepel in zoverre je soepel kunt zijn ;-)

Dit was weer even een beetje een update door de duizeligheid kan ik niet lang naar het scherm staren.
Dus volgende keer een uitgebreidere versie van mijn blog.
Fijn weekend ! voor jullie allen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten