vrijdag 11 januari 2013

Update






Even een update !

Omdat ik veel vragen krijg van verschillende mensen dacht ik laat ik dan maar meteen even een blog maken !
Momenteel gaat het hier even wat minder helaas is de pijn sinds woensdag erger terug gekomen.
En dan bedoel ik dat de aanvallen zich niet beperken tot 1x per nacht maar zo 5x per nacht. Ja nu denk je hoe houd ze t vol door goede begeleiding van artsen en medicatie verhoging. Slaap ik best redelijk maar neem dan ook overdag geregeld even rust !

Vannacht was weer zo een nacht zoals ik begon met dit syndroom toen ik dit voor t eerst kreeg leek wel of mij een hap lucht werd ontnomen. Ik beschrijf het altijd als een soort bandgevoel dat je als je wel eens geprikt word in arm, met zo band de zenuwen worden aangetrokken ! in mijn buik.
Ik was er vanochtend dan ook echt helemaal klaar mee en besloten om de pijnpoli weer te gaan bellen. Dit met resultaat dat de medicatie verhoogd is tot 900mg de gabpentine. De tramal mag absoluut niet verhoogd worden ! Dat heeft zo zijn redenen ik pak niet snel pijnstillers beetje eigenwijs misschien maar ook in de weet als ik dat langdurig gebruik dat het steeds verhoogd moet worden ! nu gaan we het proberen met die dosering. 

Volgende week afspraak in Eindhoven gemaakt vanwege dat mijn rug in de knel zit door de rare houding die ik aanneem. Dat komt vanwege de pijn ga ik scheef lopen en zitten de wervels muur vast, maar ook voor de ribben en zenuwbanen die eronder lopen word allemaal los gemaakt.
En dan volgt er verdere behandeling op de pijnpoli zal wellicht wel weer een blokkade gaan worden.

Verder gaat eigenlijk allemaal zijn gangetje zolang ik mijn dag maar goed indeel zullen sommige denken je bent pas 24. Uhm ja maar als ik dat niet doe ben ik eind van de dag helemaal gesloopt.
Dus aan die indeling gaan we ook werken om dingen zo te plannen dat ik gewoon mijn dingetjes kan doen die ik wil. Want die zenuw ben ik te baas
Tot zoverre even een update voor mij werk dit fijn zo kan ik iedereen toch laten weten hoe en wat en hoe het hier gaat en over andere dingetjes

Voor de mensen die nog niet weten wat acnes syndroom is hier onder een link. Let wel op voor mij is dit helaas chronisch geworden. Ik heb de pech gehad dat die operaties niet bij mij gewerkt hebben en vandaar nu zoveel pijn heb die pijn is in periodes. Als de medicatie goed is ingesteld heb ik weinig pijn het is er wel maar dan geen scherpe steken of wat dank ook 
Wens jullie alvast een heel fijn weekend !

http://www.neuropathie.nu/overige/abdominale-intercostale-neuralgie.html 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten