vrijdag 4 januari 2013

Operatie







Operatie is geweest.....

Zo de operatie heb ik eindelijk achter de rug, gelukkig was het met plaatselijke verdoving dus mocht daarna meteen na huis.
Ik keek er wel erg tegenop was pas de 1e keer dat alles onder plaatselijke verdoving ging gebeuren. Ik werd iets later binnen geroepen dan gepland was werd ik zenuwachtig van. Om de tijd te doden wat op twitter en fb zitten kijken en bedank jullie allemaal voor jullie lieve en fijne berichtjes,
Toen was het eindelijk zover ik ging liggen en voelde me hart tig keer in mijn keel kloppen !

Ze tekende het litteken aan en toen gingen ze verdoven, het verdoven viel opzicht nog mee waren wel gemene spuiten daar niet van. Maar had het erger verwacht !
Toen gingen ze beginnen met snijden dat ging vrij vlotjes heel raar gevoel of er aan me getrokken werd maar deed geen pijn.
Toen ontdekten ze een verdikking in het litteken dat ze toch graag voor onderzoek naar het laboratorium daar krijg ik samen als de hechtingen eruit gaan de uitslag van.
Dat is weer een spannende tijd en uitslag voor mij.

Het einde van de operatie naderde zo ongeveer 25 a 30 min waren ze bezig niet heel lang dus gelukkig en voordeel van plaatselijke verdoving je hoeft niet uit te slapen. En je bent niet misselijk scheelt dus veel !
Ik werd netjes gehecht en afgedekt, kreeg leef regels mee en had eigenlijk geen pijn want t was nog erg goed verdoofd.

In de avond begon het wat na te bloeden, niet heel erg maar baarde me wel wat zorgen heb een keer aan de grote littekens een flinke nabloeding gehad. Die begon ook klein ! en was daarna groter geworden. Maar toen ik vanochtend opstond was het gelukkig gestopt en netjes droog.
Kwa pijn voel ik het nu pas flink wat trekkerige pijn en soms een steekje maar verder mag ik niet klagen.
Nu nog de ribbenkast en rug en wervels laten los maken en kunnen door met de volgende behandeling

Ik bedank jullie allemaal die mij een berichtje tweetje op wa hebben gestuurd waardeerde het heel erg.
Veel liefsss  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten