maandag 14 januari 2013

Vervolg van het weekend !!







Vervolg van het weekend... !

Afgelopen weekend was het kwa pijn niet echt vol te houden ! Gisterennacht contact gehad met de anesthesist. Hij was erg behulpzaam en kalm dat was erg fijn, ik mocht de andere medicatie verhogen om een poging te doen dat ik zou kunnen slapen met weinig pijn. Maar dan moest ik wel dus vandaag bellen naar de pijnpoli. 
Het klinkt makkelijker dan je het doet want na dat telefoontje van gisterennacht was ik klaar wakker maar dan ook helemaal klaar wakker. Nou naar beneden daar de bank als bed omgetoverd de hond erbij tja en tv dan maar aan. Schijnbaar rond 04:00 uur toch nog wat geslapen.

Rond uurtje of 05:30 was ik alweer wakker dus maar een rustig aan de dag begonnen of ja dag, die was ik al begonnen ;) De pijn was nog aanwezig alleen de scherpe kantjes waren eraf !
Na een heerlijke douche knapte langzaam mijn humeur ook op want zat er vannacht wel eventjes doorheen, ook wat gevloekt en gejankt en dat deed eigenlijk wel goed alles kwam eruit van het weekend.

Rond uurtje of half 9 heb ik de pijnpoli maar gebeld weer het hele verhaal kunnen uitleggen , gelukkig werd ik netjes doorverbonden met de pijn verpleegkundige . Dat is iemand die voor de arts alles vraagt hoe en wat en hoe de medicatie werkt enzv
Vanmiddag werd ik terug gebeld en de avond medicatie is weer aangepast.
In de hoop dat de pijn verlaagt en weer eens lekker kunnen doorslapen.

Tot zoverre de update 
 

 

 

2 opmerkingen:

  1. Hopelijk helpt het......die aanpassing aan je medicijnen. Maar je bent sowieso een toppertje en een volhoudertje en .......op de momenten van minder pijn toch goedgemutst. Dit roept een diep respect op bij mensen zoals ik die redelijk fluitend door het leven gaan. Ik wens je een goede nachtrust voor de komende nacht! Je hebt het verdiend! Liefs, Andrea (Pretlettertje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel andrea !
    ik houd hier zo iedereen op de hoogte die me volgt!
    is soms zo fijn haha
    ik wens je ook een fijn weekend ben meestal iets laat met antwoorden ;)

    BeantwoordenVerwijderen