woensdag 21 november 2012

kleine terugslag

   Een kleine terugslag.....

Helaas een kleine terugslag vandaag gisteren de griepprik gehaald. Maar was al niet echt helemaal fit . En ja natuurlijk als je de griepprik krijgt heb je er een reden voor bij mij redenen genoeg. Maar helaas vandaag zo belabberd als wat beetje hangerig en erg vermoeid nu ben ik altijd al moe maar nu is het helaas een stukje erger. En nu in de gaten houden dat het ook weer weg ebt wel gisterenavond nog na school geweest maar onder de les werd ik al niet echt lekker rillingen gelukkig was het nog maar zo 15 min. En dacht naar een nachtje slapen gaat het wel weer nou niet dus dus weer kleine terug slag nadat het steeds wat beter ging ! 
Dus nu weer goed bijkomen en voldoende rust pakken en dan weer opbouwen waar we bezig waren .
Het is soms zo frustrerend je bout iets op en dan is het weer weg . En kun je weer helemaal opnieuw beginnen dat is gewoon niet altijd leuk je inverteert er veel in en wat krijg je soms terug . 
ja een pak vermoeidheid of dosis extra pijn !
Nou we gaan er maar weer het beste van maken en weer vooruit kijken en roeien met de riemen die je hebt zeg ik altijd maar.
Maar leuk is anders en veel mensen begrijpen t niet ja ik weet het je ziet niks aan me als alleen me wallen zo dik als slaap ! maar dat is soms zo vervelend dat ze t niet zien en denken van ja ach zie niks dus mankeert denk ik ook wel niks. Maar als je gips enzv hebt dan is het o en zus en zo.
Maar soms ook fijn hoor dan hoef ik het niet keer op keer uit te leggen en de mensen die me kennen vragen even en weten dat ik er niet lang over ga vertellen .
Soms denken ze dat je maar hele dagen thuis zit ook dat is een oordeel dat niet altijd waar is hoor.
Ik probeer met deze ziekte te laten zien dat ik wel dingen kan en er moeite voor doe en verder wil komen met wat ik nu aan het leren ben. Alleen moet soms iets minder eigenwijs zijn en op tijd mijn rust pakken dat wil er nog wel eens bij in schieten.
Maar alstublieft oordeel niet zo vaak ik weet t gebeurd uit automatisme maar vraag er dan gewoon naar . !
Dan krijg je ook uitleg over hoe en wat ..
tot volgende blog ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten