dinsdag 6 november 2012

Sport en iets nieuws ontdekken



Sport en iets nieuws ontdekken....

Vandaag ben ik nadat ik zeker een paar weken eruit heb gelegen met sporten . Weer langzaam begonnen lichtjes op bouwen en steeds grenzen verleggen. Ik zag dat er veel nieuwe lessen bij zij gekomen waaronder drums alive zie link http://www.youtube.com/watch?v=puLQmeQ5pbg   is een krachtige work out waar je getest word en ook tevens lekker bezig bent. Ik denk dat het voor mij wel wat gaat worden want als ik zo zag gaat t er hevig aan toe.
Het sporten ging opzicht wel lekker nog niet terug in mijn oude ritme maar dat kan ook nog niet heel verstandig en rustig opbouwen . Wel ben ik niet veel kwa gewicht achteruit ben gegaan kan nog steeds met dezelfde kracht vooruit . Dat is wel fijn die bevestiging dat toch niet alles t soms laat afweten.
Nu weer terug naar 3x per week sporten en dan de work out Drums alive proberen of in ieder geval iedere week een ander les uit proberen en kijken wat het is wil wat meer afwisseling en toch zal ik ook moeten gaan leren doseren kijken hoe en wat en waardoor ik niet steeds veel's te ver of te lang doorga
met sportieve groet ;) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten