zaterdag 17 november 2012

nieuwe uitdaging school






Nieuwe uitdagingen liggen op de loer.....

Afgelopen dinsdag was het dan zo ver de eerste keer weer sinds 3 jaar naar school. In die 3 jaar heb ik wel nog een opleiding gevolgd maar zoveel ziekte verzuim en operaties gehad dat ik school niet meer kon bijhouden of volgen. En nu was het dan zo ver avond opleiding voor telefoniste / receptioniste . Ik was al de hele dag zenuwachtig waarom weet ik niet zo goed denk doordat ik van alles in mijn hoofd heb laten passeren. Het gebouw vinden daar begon het al mee dat bleek nog niet zo makkelijk in de donkere avond. Eindelijk het gebouw gevonden te hebben begon de volgende zoeking het lokaal vinden ook dat was niet zo makkelijk en ik voelde me eigenlijk net zoals in de brugklas. Ik geloof dat ik het hele gebouw heb gezien van binnen maar gelukkig dat had ik gevonden naar eerst 3x er zijn langs gelopen te zijn.
Toen nog na binnen ik heb altijd mijn mond wel goed staan hoor bedoel ik mee goed gebekt hihi maar dit was ook voor mij weer nieuw. Gelukkig viel de klas mee aardige mensen en verschillende culturen wat ik wel interessant vind.
Na het voorstel rondje maar meteen aan de slag we zijn er immers om wat te leren . En dat was voor mij even schrikken nadat ik er heel erg lang heb uit gelegen had een beetje moeite om mee te volgen maar dat herstelde zich vrijwel snel na half uurtje ging het best goed .
Al kwamen er termen en afkortingen dat ik dacht jezus mina waar ben ik aan begonnen maar goed dat gaat wel goed komen !. Tot nu toe na de eerste les moet ik zeggen dat het mij goed is bevallen maar ook erg pittig was en is. Dus dan nog maar een grotere kladblok aanschaffen voor de aantekeningen .
En nog een nieuwe uitdaging maandag ga ik heel anders sporten omdat het de laatste tijd goed gaat en de opbouw fase wellicht goed heb volbracht mag ik gaan hardlopen met combinatie van gewoon lopen er tussen wel lees op een loopband voorlopig en in voorjaar naar buiten en te combineren met het wielrennen .
Dus dat zijn weer leuke uitdagingen voor de komende 4 weken en zo zal ik steeds blijven zoeken om me zelf blijven uit te dagen naar grenzen te verhogen of te verleggen 
Ik hou er wel van steeds nieuwe uitdagingen en wie niet eigenlijk als je je zelf steeds meer en meer kan ik ben blij om te zien dat ik door het sporten in mijn spieren meer vooruitgang boek en al veel langer rechtop in een vaste houding kan gaan zitten. Wat eerst niet goed lukte lukte nu wel en ik ben er trots op !!
ik ga jullie een mooi herfst weekend wensen 
Seey you soon next blog  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten