zondag 19 augustus 2012

invullen ..

Invullen..

Van de week werd ik weer eens even met mijn neus op de feiten gedrukt dat er toch niet iets was veranderd bij bepaalde mensen nee ik noem maar geen namen. Zo kwam ik er achter dat er dingen al voor mij ingevuld werden terwijl ik zelf nergens van af weet of wist.
Zoals een uitje normaal word er gevraagd kan je voel je goed of wat dan ook. Ik dacht dat ze er van geleerd hebben ik mag dan wel iets mankeren maar mijn bovenkamer functioneert nog altijd helder en nog goed van geest oke ik heb nou eenmaal een beperking en die is ik ben nou  sneller moe mede mogelijk gemaakt door mijn chronische ziekte.
Dat invullen gebeurde nog wel eens vaker voor mij toen heb ik het maar weer eens in de groep gegooid ja ze hadden er van geleerd en ging zelfs een hele tijd goed tot deze week. Helaas maar waar kwam ik er achter maar ik dacht laat ik nou maar geen gehoor aan geven maar zoals ik ben en zo eigenwijs als ik ben ging ik toch maar eens doorvragen de eerste liet niks los de 2e was zo slim die bleek al ingelicht te zijn door de 1e. Nou oke verder even niks meer aan gedaan totdat ik past beet had om het zo maar te zeggen en hun voor het blok zette waarom nou kreeg me toch de meeste top 100 aan smoesjes die je maar kunt verzinnen zelfs de gekste.
Op een begeven ogenblik was ik er klaar mee genoeg energie aan verspild tuurlijk maakte het me verdrietig maar om er over door blijven te gaan had geen zin dus besloot ook even nergens meer op te reageren tot dat er hulp van mijn kant werd verwacht en ja zo stom als ik ben dat doe ik dan ook nog zal wel in mijn karakter zitten maar opeens dacht ik laat gaan waar ben ik mee bezig ..
Ja adviseren maar aan wie eigenlijk want ik was toch wel pissid dus toen mee gekapt en maar even gaan lezen maar ja wat denk je kon mijn gedachten niet erbij houden.
Nu zullen ze het heus goed bedoelen maar vul voor mij niks in ik kan nog altijd zelf beslissingen nemen en helaas zo zie je wel wie je echte vrienden zijn dan verwacht je eigenlijk dat ze je kennen maar hellaas tegendeel is waar.
maar ik weet waar ik sta ik kan me zelf aan kijken zonder masker of zonder een veroordeling aan mezelf ik ben blij zoals ik ben of het nu met of zonder beperking ben ik ben blij dat ik wel voor mezelf kan bepalen en dingen kan invullen 

een zomergroet & liefs ......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten