zaterdag 25 augustus 2012

beetje onwennig


beetje onwennig op de fiets.

Gisteren was de dag dat eindelijk mijn droom na een paar jaar uitkwam ik mocht eindelijk mijn nieuwe fiets gaan ophalen. Na eerst het papieren gedeelte in orde gemaakt te hebben was het tijd voor wat uitleg en onderhoud . Toen werd het tijd dat ik er zelf op ging zo gezegd zo gedaan werd gekeken of er nog iets afgesteld moest worden en zadel en stuur enzv maar nee alles klopte dat is het mooie aan goed meten want meten is weten. Toen kon ik vertrekken richting mijn huis iets van    8 a 9 km ik was op weg alles ging lekker schakelen ging nog niet perfect maar dat kwam wel eenmaal thuis alles ging goed had hem gestald zodat ik vandaag nog een ritje kon maken omdat het morgen ging regenen . Dus vertrokken voor zo een rit van 10 km voor mee te beginnen ook vandaag weer ging alles perfect ja totdat ik moest stoppen, Ik moest in een keer vaart minderen en in de remmen maar helaas er stond geen paaltje dus hoe sukkelig en klungelig ik probeerde mij voet uit het pedaal klik systeem te halen te laat het leek wel in slow motion te gaan heel langzaam kwam ik in aanraking met het asfalt nou kan je zeggen dat is geen pretje. eerst gekeken of er niks aan de fiets was die was oke toen zelf even bewogen en ja toen zag ik klein stukkie vel aan ketting hangen dus ja ik wist al genoeg bloed liep langs me benen recht voor een grote snijwond en schaafwonden rechts op achter been paar schrammen en linker knie geschaafd al met alles nog geluk gehad. maar volgens mij gebeurd je dat een keer en ook nooit meer gelukkig meteen weer opgestapt en me tochtje vervolg en nog heerlijk stuk gefietst dus dat was vandaag nog een beetje onwennig zitten maar met vallen en opstaan leren we alles .
Dus op naar me volgende en veilige kilometers met meteen uit klikken
liefs....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten