vrijdag 10 augustus 2012

eindelijk is het dan zo verrrrr



Eindelijk is het zo ver na 3 jaar uitstellen wegens omstandigheden en ziekte ben ik afgelopen donderdag dan toch gegaan voor de meting voor mijn nieuwe race fiets. Zo gezegd zo gedaan meten is weten gelukkig viel ik nog net binnen de fabriek maten als ik de goede man mag geloven was nogal klein helaas ik weet het. Maar of het zo moest zijn ik viel direct op deze fiets zie hier boven de foto en ja hoor het was ook nog mijn maat dus mijn geluk kon niet meer op. Ik voelde me net een klein kind dat een snoepje in de snoepwinkel mocht uitkiezen . eerst nog keer de been lengte gemeten en de rug en romp enzv kwamen ze tot de conclusie dat deze fiets de perfecte maat was alleen de stuurpen moest iets aan gedaan worden maar dat is wat ik dus bedoel met weten is weten zo zit je dus optimaal op de fiets en voorkom je de onnodige blessures en zo behoud je je fiets plezier . Na alle dingen opgeschreven te hebben moesten er nog natuurlijk dingen gekozen worden en beslissingen genomen worden ik denk als ik t nu niet meteen doe krijg ik weer spijt zoals 3 jaar geleden dus we hebben hem besteld en na mijn kaak operatie ongeveer eind augustus kan ik hem ophalen. Ik hoop dat nog een paar mooie dagen tot oktober te hebben zodat ik toch nog stukjes kan gaan fietsen.
Vooral lekker in mijn eigen omgeving Limburg dus heerlijk in de heuvels me zelf uitdagen om steeds stapje verder te gaan en natuurlijk een stukje van het wk parcours meer pikken.
Dus laat de weken en dagen maar omvliegen des te sneller heb ik deze mooie fiets in mijn bezit en een droom komt voor mij uit en ben er super blij mee dat ik al 2 dagen met een big smile loop,,
liefss.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten