maandag 18 juni 2012

vermoeidheid

Vermoeidheid  ...!!




Vermoeidheid zal iedereen wel kennen eens een nachtje doorhalen en dan moe zijn dan ga je die avond wat vroeger na bed. Er vroegen mij een paar mensen om uitleg te geven waarom ik zo veel rust op een dag nou dat zal ik middels dit blog een beetje proberen uit te leggen, Sinds ik het acnes syndroom heb dat is een beknelde zenuw in de buikwand daardoor heb ik veel last van me buik en spieren maar dat is de chronische ziekte die ik al 7 jaar heb . Een paar weken geleden werd ik bij een afspraak niet lekker of om te zeggen ik was al 2 weken wat grieperig ja wat denk je dan o wat vroeger na bed nog gezonder eten  nou ik werd die dag per ziekenauto afgevoerd na het dichtstbijzijnde ziekenhuis met een hb van 2 ja mensen u leest goed hb van 2 meteen onderzoeken en aan de bloedtransfusie dat is al een klein stukje uitleg waarom ik zoveel rust op een dag want anders kom ik de dag gewoonweg niet door dus dan maar in etappe en ja ik ben pas begin 20 en nee ik ben echt niet lui ik had t liever ook anders gezien. Maar helaas stuit ik vaak nog op opmerkingen die me toch nog vaak raken hoor van o wat kun jij dan wel op een dag en je ziet er toch goed uit dus daarom mensen oordeel niet te snel als een mens goed eruit ziet je weet nooit wat er aan de binnenkant  schuilgaat hopelijk hier een beetje uitleg mee gegeven te hebben
met een lieve groet ....

3 opmerkingen:

  1. Lieveknuffels, mooi blog, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel marleen sorry voor mijn late reactie ik weet sinds net pas hoe ik kan terug reageren erg he
      dank je wel voor je lieve reactie hoe is het met jou verder
      liefs claudia

      Verwijderen
  2. Heel herkenbaar. Vooral het stukje:"Je ziet er toch goed uit" dus dan kun je ook niks mankeren zo komt het over.

    Goed geschreven meis. doe rustig aan. En gewoon je rust nemen.

    BeantwoordenVerwijderen