donderdag 7 juni 2012

gewoon ik

Dit is niet mijn eerste blog ik werkte eerst met wordpress maar door omstandigheden ben ik daarmee even moeten ophouden nu kan ik onder deze naam verder gaan en dat bevalt me wel.

ik wilde toch wel even een oud blog plaatsen voordat we aan een heel nieuwe blog gaan beginnen
deze is van eergisteren


het word een hele lange sportzomer…

voor een sportliefhebber als ik en velen denk ik met mij zitten al af te tellen dat deze lange sportzomer gaat beginnen.. Als eerste komt er het Ek voetbal aan wat heel gezellig is maar ook zeer stress verwerkend we zitten wel in de poule des doods maar als eeuwige optimist denk ik dat wel goed zal komen. Ik kijk veel voetbal maar af en toe snap ik er geen snars van dan denk ik huh wat gebeurd er en dan heb je nog die mannenpraat geweldig om heen te luisteren maar vooral op twitter de tweets door de tl heen te zien in een woord geweldig maar toch denk ik nu zoals het Nederlands elftal voetbalt krabbel ik toch een beetje achter me oren want laten we eerlijk zijn de eerste 2 oefen interlands waren nou niet dat je zeg van hmm ja Nou die interland van gisteren was iets beter maar vooral ja de Ieren vond ik dan die konden het tempo niet aan mah jah ik ben geen voetbal kenner
Dan komt er de tour de  France aan …
En daar verheug ik mij als wieler liefhebber het meeste op niet dat het ek niet leuk is maar ik heb gewoon meer met het wielrennen en vooral ja de tour de France is toch iets speciaals. 3 weken lang fietsen fietsen fietsen en dan ben ik vooral liefhebber van de Alpen Pyreneeën maar ook de vlakke ettapes zijn leuk om te zien.En dan komt er ’s avonds leuke praat programma’s over de tour zoals vive le velo op de belg een van mij favorieten en dan voor wat meer plezier en ook wel redelijk serieus tour du jour  maar nu ik toch bezig ben met reclame te maken vooral op internet www.nos.nl de reportages en interviews van maarten heerlijk kan daar zo aandachtig met plezier heen luisteren en kijken en dan heb je savonds de avond etappe van mart smeets die is ook leuk alhoewel ik soms dat tijdstip niet altijd haal :) en dan komt het wk hier in Limburg eraan als ik de voorbereidingen zie dan mag het van mij al zo september zijn Dus kom maar op
En niet te vergeten de olympische spelen
Ja jullie denken nu dat is een halve sportverslaafde nee hoor dat valt best mee.. Ik kijk gewoon graag naar sport denk dat dat ook wel komt dat ik nu en jaren ervoor door mijn chronische ziekte geen teamsport meer kan doen erger is geworden. Maar vind het gewoon heerlijk om te zien al kijk ik niet elke dag naar de olympische spelen maar dit jaar is het wel gunstig kwa tijden niks nachts op tv maar gewoon overdag dus dan zal ik het meer gaan volgen

dus als je nu nog niet op de hoogte bent van wat er deze zomer aan aanbod is kwa sport op tv dan weet ik het ook niet meer .. Maar voor mij is deze sportzomer heerlijk ik zeg vanaf morgen laat het maar komen ik ga ervan genieten en ik hoop velen met mij en wat zullen er een hoop emoties los komen verdriet vreugde stress en zo kan ik wel doorgaan
dus ik wens jullie een hele mooi sportzomer toe en hopelijk met beter weer
liefsss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten