zondag 17 juni 2012

als je haar maar goed zit !

Als je haar maar goed zit ! 








De titel spreek eigenlijk voor zich als je haar maar goed zit dit geld namelijk ook voor mij. ongeveer 3 weken geleden ben ik pas bij de kapper geweest . En heb ik drastisch me haar laten knippen en gewoon een hele nieuwe stijl ik was klaar me het oude vertrouwde ik begrijp niet verkeerd er is niks mis met vertrouwde stijl te hebben maar zo af en toe heb ik gewoon het gevoel dat ik soms een wat anders wil en moet. dus ging ja wel hoor u leest t goed de tondeuse erin een zijkant werd helemaal weg gedaan zoals ook bij de kinky show in Amsterdam te zien was vertelde mijn kapster ik zo doe maar ik vind t goed wil alles anders en gewoon net dat tikkeltje onopvallendheid nou mensen dat kan ik nu wel zeggen dat het zeeer maar dan zeer opvallend is .  Maar dat vind ik dus totaal niet erg ik hou er wel van om eens iets anders te hebben dan anderen een nadeel is het het moet goed bijgehouden worden . Zo zat ik dus gisteren weer ja wel in de kapper stoel met de grote spiegel voor me nu kijk ik nooit graag in zo grote spiegel maar al met al viel dat wel mee gisteren ;) maar dat bedoel ik met als je haar maar goed zit dan voel je je helemaal anders hoe ziek ik me ook op zo moment kan voelen maar als me haar maar goed zit dat laat me gezicht ondanks alles weer ietsie stralen

dus vandaar als je haar maar goed zit

liefsss



Geen opmerkingen:

Een reactie posten