donderdag 28 juni 2012

genieten

Genieten 

deze week heb ik van allerlei dingen genoten mijn week begon niet zo lekker  moe erg futloos voor mij vaste blog lezers die weten wat ik mankeer alleen heb ik nooit zoveel zin om het te herhalen. maandag heb ik zo genoten van mooi gesprek met OD noem haar naam niet helemaal maar zij weet mij altijd op te beuren met de leukste zinnen of gewoon door iets te zeggen waar we op door gaan tot we van de bank letterlijk en figuurlijk rollen dat is nou echt iets waar ik kan genieten als ik een slechte dag heb gehad maar ook andersom  praten we over van alles en nog wat. heerlijk genietend 

Nu is het nog 2 dagen tot de tour de france en ja daar geniet ik net zo hard van dan lig ik alleen op de bank aka bed en hoor ik niets maar ook echt niets om me heen en dat is zo heerlijk gevoel alleen de tv-commentator hoor ik nog verslag doen van de etappe   of als er weer een kasteel langs komt met tekst en uitleg. Ik kan bijna niet meer wachten tot de tour van start gaat ben zeer benieuwd weet dan wel al hoe de ettape's eruit zien maar hoe de wielrenners er over heen gaan dat blijft altijd een verassing hopelijk met zo min mogelijke valpartijen en een zeer spannend klassement dat zou wel erg fijn zijn :) al kun je dat nooit voorspellen natuurlijk in het weekend kijk ik vaak samen met mijn vader van hem heb ik het wieler virus te pakken . Dan is het nog meer genieten als we samen erover zitten te praten of aan het discussiëren zijn over hoe en wat wat beter kon en weet ik niet wat allemaal nee ik ben helemaal klaar voor de tour 2012 vooral na het ek wat niet zo denderend was hoop ik toch stilletjes dat de nederlandse fiets renners een paar succesjes mogen hebben . Al is dat in de wielersport erg moeilijk en is een harde sport je moet er heel hard voor knokken dat maakt deze sport zo mooi .. laat maar komen die tour 

het zijn maar kleine dingetjes die ik noem wat voor mij zoveel waardes hebben sta eens stil bij de kleine dingen en niet altijd bij de grote dingen dit wilde ik gewoon even zo neer zetten !

liefs .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten