zaterdag 23 juni 2012

nog een week tot de tour de France


Nog een week tot de Tour de France begint
precies vandaag over een week begint het spektakel Le de Tour de France. er zijn al vele ploegen bekend gemaakt met namen . Het zal mij dit jaar weer benieuwen hoe de Rabobank het er dit jaar vanaf gaat brengen hopelijk beter als vorig jaar Ze starten met 6 Nederlanders ze doen het dit jaar eens anders Bauke mollema en Robert Geesink zijn dit jaar eens de kopmannen maar Steven Kruiswijk mag ook een mooi klassement rijden. Maar ik geniet net even meer van Bauke mollema als van Robert Gesink hoe dat komt geen idee maar ik zie mollema nou eenmaal graag mee gaan met de beste klimmers hij klaagt niet of het nu snik heet is of gewoon regen met bakken uit de hemel komt vallen maar begrijp me niet verkeerd ik kan ook van Gesink genieten hoop dat hij dit jaar een betere prestatie neer kan zetten in de tour voor hem zelf en voor ons zou dat mooi zijn ! Dan heb je ook nog laurens ten dam hopelijk fiets hij dit jaar de tour zonder gevaarlijke valpartijen en open gezichten maar dat is de wieler sport soms gevaarlijk en vaak mooi hopelijk blijft hij dit jaar op de fiets zitten en kan hij de mannen van de rabobank bijstaan.
. Genoeg over de Nederlanders er zijn nog genoeg andere favorieten in de tour maar die houd ik nog even voor mezelf . Voor mij mocht hij vandaag al beginnen er ligt een mooi parcour klaar dus laat maar komen de Tour Hopelijk kan ik er volgende week zelf bij zijn bij de start ik kan daar enorm genieten van van dat hele circus erom heen. Zelfs van de reclame caravan geniet ik gewoon omdat ik het erg leuk vind dit is de enige sport waar je zo dichtbij de sporters zelf kunt komen, je ziet ze warm draaien je ziet eigenlijk van alles wat er om heen gebeurd en dat maakt deze ronde zo mooi ook bij de andere rondes. Een tip voor de wieler fanaten dit weekend word het nk wielrennen verreden in Limburg kijk op www.l1.nl voor live alles te volgen Dus dit weekend is er genoeg fietsen op de tv dus ik zal dubbel genieten ervan
hopelijk genieten jullie er ook van
een sportieve wieler groet ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten