vrijdag 4 oktober 2013

Ups en Downs



Up en downs !

Het was een rare week met goede berichten en wat mindere berichten !
Het begon eigenlijk vorig weekend al. Was zo lamlendig en maar pijn in rechterbovenbuik !
Nu heb ik al heel wat jaren buikpijn ! Dacht dat hoort wel weer bij zo aanval die ik vaker heb.
Op zondagavond werd het alleen maar erger en spugen en misselijk ! Hield mijn medicatie niet binnen en zodra dat gebeurd eigenlijk meteen aan de bel trekken.
Ik dacht wellicht buikgriepje ofzo nou maandagochtend toch maar verstandig aan gedaan en ha gebeld !
En natuurlijk het waren weer die verklevingen die op de zoveel tijd extra ziek maken !

Gelukkig ging het langzaam weer beetje beter ! En kreeg deze week eindelijk goed nieuws de 16e oktober krijg ik eindelijk de behandeling waar toch wel beetje mijn hoop heb op gevestigd !
Nu durf ik ook weer niet teveel te hopen bang voor de teleurstelling die wellicht kan komen als het verwachte resultaat uit blijft !
Maar goed ben allang blij dat ze weer actie ondernemen ! Om toch nog iets te proberen !
En als dat niet helpt zal ik mij erbij moeten neer leggen dat ik dit levenslang heb ! wat ik toch al heb maar je hoopt toch dat het iets doet ! Of iets vinden dat wel goed werkt !

Afgelopen week ook paar leuke en moeilijke knopen door gehakt !
Zo ga ik toch de andere opleiding erbij proberen al is het maar 1 module per keer ! Wie niet waagt wie niet wint zeg ik maar.
Dan maar wat langer erover doen dan mijn lijf helemaal terroriseren ! Met extra druk of wat dan ook.
Als ik het niet doe krijg ik wellicht nog spijt van het niet proberen !

Zo heb ik ook maar weer een verwijzing gevraagd voor de diƫtiste omdat ik nu weinig kan sporten. Maar ook meer aankom dan ik wil ! en ik zie jullie al denken ! Dan pas je je eet patroon aan dat is al gebeurd ! Alleen door bepaald medicijn krijg ik weleens eet buien en is niet altijd leuk ! Maar blij dat ik met haar ernaar kan gaan kijken wat we precies kunnen veranderen !
Zal ook wel emotionele dingen mee spelen !

Ben eigenlijk blij dat ik ook van bepaalde vrienden niks meer hoor ! Klinkt gek heb liever 2 goede vrienden als tien neppe ! Zo kwam ik er weer achter dat ik besodemietert word ! En ik ben iemand die altijd wel een 2e kans geeft. Maar een ezel stoot zich geen 3 keer aan dezelfde steen !
Doet zeker pijn maar leer ook wel weer nieuwe mensen kennen !

Fijn weekend lezers !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten