zondag 6 oktober 2013

Gedachtes




Gedachtes

Al de hele week gaat er al van alles door mijn hoofd heen ! Zo komt de behandeling steeds dichter bij en vraag me nu af doe ik er goed aan ?!? Ga ik er niet meer op achteruit ipv vooruit.
Maar zo is het ook niks, niks laten doen ik heb er paar gesprekken over gevoerd met familie en artsen.
Ze hebben nog geen concrete cijfers maar wat wel bekend is dat je er als het bij mij ook zou aanslaan 30 tot 40 % minder prikkels naar de hersenen krijgen. Dus ook minder pijn prikkels heb allerlei dingen overweegt en ook besproken ! En toch ga ik het doen het word een lange zit dit die dag ! Omdat het nu eenmaal veel voorbereiding voor nodig is. En ook tijdens de behandeling tijd nodig is. Daarom word de behandeling ook maar 4x per jaar gedaan !
Nu gaat er door mij heen wat als ik het vaker nodig heb als 4x want zoals ik hoorde word het ook niet vergoed als je meer nodig hebt ! Daar moet ik nog even wat meer onderzoek voor doen ! Ja sorry ik ben eenmaal een perfectionist !
Samen met mijn moeder en vader een goed gesprek over gehad en zeiden precies het zelfde als je het niet probeert weet je het niet ! Had je soms maar een knopje dat je soms gedachtes even uit kon zetten !
Dus we doen het toch ondanks beetje mijn twijfel nu de datum steeds dichterbij gaat komen !

Deze week ook weer een goed lesje geleerd over vriendschap. Zo kreeg ik een app met dat iemand een probleem had ! En ik hoorde al tijdje niks meer en zo stom als ik ben ik reageerde ook nog en hielp hij/zij ook nog ! Noem geen namen ;)
Maar ik werd er weer op gewezen Claudia let op ze gebruiken je alleen als ze die dag of week even niemand hebben ! Dat is geen vriendschap dat klopt maar ik ben weer zo iemand help iedereen en probeer ook zo goed mogelijk voor iemand te zijn wellicht komt dat omdat ik zo iets heb doe t nou maar anders is het weer niet goed ! Noem het altijd maar een goede dwang tik :)
En jawel hoor ik kwam weer op de koffie de zoveelste keer ! En ik word er steeds weer verdrietig van oké ik heb een grote mond, maar een klein hartje !!
Ik kwam erachter dat zij mij niet vroeg om wat dan ook ! Is helemaal niet erg maar zeg dan gewoon hoe of wat maar goed dat terzijde ! Gisteren kreeg ik weer zo app dacht uhm netjes gezegd nou ik reageer gewoon niet meer ! degene die me kennen zullen wel weten wat voor woord ik gebruik :)
Ik heb gewoon niet gereageerd en ja hoor toen kwam die en waarom zeg je niks en weet ik veel wat er niet allemaal voorbij kwam ! Ik denk nu zeg je ook gewoon hoe het zit, ook al stoot je ze daar dan mee voor het hoofd ! Ik had er geen zin meer in op zo manier behandeld te worden achter mijn rug om !
Toen kwam ik een quote tegen die heel toepasselijk was !
En zo is het ik behandel de mensen zoals ik ook graag zo willen behandeld worden ! Alleen gisteren had ik zo iets fuck it ik zeg het nu ook ! Dan maar een zogenaamde vriend/din minder ! Is maby niet leuk maar dit ook niet ! En gekste was ik voelde me ook beetje opgelucht en in mijn koppie ook !

Nu we aan een nieuwe week gaan beginnen staan er weer dingen op de planning ook mindere leuke dingen ! Helaas hoort dat er ook bij zo gaat S dinsdag onder roesje zodat we weten wat hem mankeert ! Ik doe alles voor dat beestje en in de hoop dat we hem zo goed mogelijk kunnen behandelen !

Ook nog een knoop doorgehakt ik ga het toch doen die extra lessen tot secateresse nemen ! ook al ben ik de dag erna helemaal gesloopt ! Mijn ziekte mag dan wel meespelen maar ik wil niet dat hij de overhand krijgt op gebied van mijn gedrevenheid tot omscholing ! Ik vind het veels te leuk om te stoppen.
Dus in november gaan we daar mee starten ! En dan hopelijk ook weer wat meer wijsheid :)

Hopen dat het snel goed komt met onze bull !









1 opmerking:

  1. Weer moi geschreven. En je hebt er goed aan gedaan om gewoon niet meer te reageren. Heb je toch niks aan aan dat soort mensen.

    BeantwoordenVerwijderen