donderdag 17 oktober 2013

DE qutenza behandeling


De qutenza behandeling.

Gisteren was het zo ver ik zou eindelijk de behandeling krijgen die wellicht minder pijn prikkels gaat geven !
Ik was erg nerveus want had hier en daar wel wat gelezen, maar iedereen beleefd het toch op zijn eigen manier ! Ik moest mij om 13:30 uur melden op de dagbehandeling van het ziekenhuis ! 
Ik dacht o dat duurt niet lang en zal weinig pijn gaan geven !
Nou ze begonnen als eerste met de huid verdoven zie foto !

Dat moest een uurtje inwerken voordat de peper pleister er op kan ! nou dat viel reuze mee wat jeuk van verdoving en spul waar ze mee afgeplakt hebben !
Maar toen kwam het ergste de peper pleister werd aangebracht ! Dacht als het zo voelt dan valt het mee.
Maar na 10 min begon het te branden als een gek. en ik moest zeker nog een half uur ! Nou heb het half uur met pijn en moeite uitgezeten ! 
Toen werd er flink gekoeld na de behandeling. Toen ik thuis kwam rolde de tranen het deed zo pijn ! heb weer gekoeld en pijnstilling genomen en heel stil blijven zitten !
Nu dag later het brand nog flink en nog flink gezwollen hopelijk dat ik na die paar dagen effect ga voelen !
Maar jeetje zo pijn heb ik al lang niet meer gevoeld ! Of ik ben gewend geraakt aan de pijn en dat ik veel kan hebben ! Nu dagje rustig aan heb veel last ervan plus nog een lekkere verkoudheid die eronder zit.
Zo tot zover de behandeling van qutenza 


1 opmerking:

  1. maar helpt het ook echt mijn vrouw moet binnenkort ook zon behandeling ondergaan

    BeantwoordenVerwijderen