donderdag 19 september 2013

Spannend telefoontje !



Spannend telefoontje !




Afgelopen maandag was het zo ver ik was die dag precies 2 weken bezig met de capsaicine crème bezig !
Ik zou vandaag te horen krijgen of ik de behandeling zou krijgen die maar 4 x per jaar word gedaan ! Ik hoopte dat het een ja was !
Nadat ik eerst alles heb moeten opnoemen enzv hebben ze toch besloten dat ik in oktober de behandeling ga krijgen !
Kan niet zeggen hoe blij ik was klinkt beetje raar ! Maar als de crème goed zijn werkt doet verminderd nu al pijn prikkels nog niet helemaal maar ik heb minder prikkels naar mijn hersenen toe !

Dus korte uitleg behandeling : je word een uur lang verdoofd met lidocaïne hele huid gebied vanaf mijn buik word dan verdoofd waar de 3 grote littekens lopen !
Dan gaan er de peper pleisters op die zijn heftiger als de crème ! Die dringen nog dieper door de huidzenuwen van de littekens !
Al met al word het een lange zit die dag maar dat heb ik ervoor over als ik daarna wellicht 30 a 40 % 
Minder pijn prikkels heb en zo minder stevige pijnstillers nodig heb ben ik al gauw tevreden !

Oké ik zie er wel tegenop vooral de pijn van de pleisters omdat het een erger vuur gevoel is wat ik nu dan heb !
Maar daar slaan we ons wel doorheen tot nu toe heb ik voldoende afleiding.
Om het uit te zingen als de crème op de littekens zitten en de rest van de huid !
Dus dan moet dit denkelijk ook wel redelijk te doen zijn.

Verder zijn we weer begonnen met de studie en daar heb ik eigenlijk best veel zin in !
Ook omdat het mij nu even veel afleiding geef !
Maar ook omdat ik dan hopelijk als ik weer goed gekeurd word .
Dan dit werk kan doen ipv de kappersopleiding die ik deed !
Al is dat nog altijd het vak dat ik zo leuk vind/vond.
Maar in het leven moet je keuzes maken ook die niet leuk zijn ! Maar heb mij er bij neer gelegd dat ik die opleiding en werk niet meer kan doen !
En dan niet lang in die sleur blijven hangen ! en proberen beetje bij beetje vooruit te kijken !
En de studie die ik nu doe vind ik eigenlijk ook hartstikke leuk !
En als ik helemaal afgerond heb kan ik eventueel nog een vervolg opleiding eraan toe voegen 

Nu eerst de griep uit mijn lijf verjagen want die vilt me ! Merk dat ik flink zwakker er door word dan als ik voorheen griepje had ! 
Dus eraan toe geven in die tijd veel leren en huiswerk inhaalslag maken 

Zo weer up to dat 
Bye ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten