zaterdag 14 september 2013

Kracht van twitter en facebook



Kracht van Twitter en Facebook

Ik plaatse vanavond een quote van het internet ! Het leuke van twitter is de reacties. Had niet gedacht dat ik op Twitter en Facebook zo reacties kreeg op dit !


Ik heb ooit eens een account aangemaakt toen ik in het ziekenhuis lag dacht ach wel handig voor familie en vrienden !
Dit groeide uit tot heleboel volgers en ook echte ja inmiddels vrienden kan ik na uhm ongeveer 2 jaar zeggen!
Een reactie vond ik wel erg mooi en leuk die kwam van meneer D 
 vooral de mensen/vrienden om je heen veranderen. jijzelf niet.
Dit klopt als een bus ! ik ben wel veranderd ben sneller volwassen moeten worden ! En ook moeten leren omgaan met vrienden die je laten stikken !
Maar door de kracht van Twitter en Facebook heb ik erg leuke mensen leren kennen ! Zo kan het dus ook.
Even terug naar de periode dat ik dit Twitter account aanmaakte dacht ach we zien wel waar het op uit loopt !
Ik heb er en nog steeds gelachen gejankt steun enzv kan wel zoveel dingen opnoemen !
Maar Twitter veranderd ook weleens in Gekletst Ruzie enzv !
Maak je eigen TL naar je zin en neem soms niet al te serieus wat ik er neer zet.
Op Facebook is toch weer iets persoonlijker omdat je daar meer kwijt kan dan in 140 tekens !
En dat gaat soms over in leuke privé berichten !

Bij deze dat weten de mensen zelf wel die mij kennen !
Leuk dat ik jullie mag leren kennen en veel fun beleef soms lach ik me half dood ! 
Zo gezellig kan het dus ook zijn !

O ja dat slotje is ervoor zo dat ik geen gezever krijg van familie dat was dus in begin wel zo !
En daar was ik klaar mee nu heb ik ze alleen nog op FB en dan bevalt goed zo !

Ik ga nog wel even door met Twitter en FB tot weer wat nieuws komt ;-) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten