dinsdag 10 september 2013

Vervolg capsaïne créme



Vervolg van ander blog !

Ben nu dikke week en 2 dagen bezig met de capsaïne crème bezig !
In begin stond ik erg in de fik en jeuk enzv ! Maar nu ik er langer mee bezig ben kan ik toch wel zeggen dat de prikkels naar mijn hersenen al iets minder zijn .
Dit uit zich in minder extra pijnstilling heb nu dikke anderhalve week geen extra tramal hoeven te nemen !
Behalve gisteren had ik meer pijn dacht bij me zelf als dit zo gaat ben ik best tevreden ! Het uiteindelijke resultaat word pas na 6 weken helemaal zichtbaar !

Mag nu over de gehele buik smeren waar de littekens zitten ! En ook dit gaat best goed .
Al heb ik nu wel meer gespreid over de huid het hete gevoel en gewoon de branderigheid die door de littekens heen trekken ! Volgende week controle en dan hoor ik of ik hopelijk in aanmerking kom voor de andere behandeling. Ik durf er nog niet op te hopen ivm teleurstelling die we al vaak genoeg hebben gehad. En die steeds moeten verwerken ! Daarom kijk ik van dag tot dag hoe t gaat en houd t netjes bij !

Maar als ik zoals nu kan ik zeggen dat de huid zenuwen minder zeer doen ! Komt natuurlijk door het peper extract wat in de crème verwerkt zit !
Ik ben al tevreden zoals t nu gaat niet meer die extra misselijkheid door de extra pijnstilling !
Oké ik heb mijn pijn maar het lijkt minder hard te zijn voornamelijk denk ik dat de prikkels door het extract in de crème goed geblokkeerd worden ! Dus voor mij mag het wel zo doorgaan.
Alhoewel dat smeren soms ook niet alles is. Maar nemen we voor lief !

Vanavond weer begin van studie kijk er erg naar uit om weer te beginnen, En hopelijk over een tijdje mijn diploma te halen ! Ben nu al trots op de modules die ik behaald heb !
Dus back tot school vakantie is defentief om !
Ik hoop dat binnenkort of binnenkort over een tijdje weer te kunnen gaan werken ! Wil zo graag soms te graag en dan kom je soms voor teleurstelling te staan ! Omdat ik toen al gesolliciteerd had ! En toen werd afgekeurd wegens hb en die toestanden wat er een jaar geleden waren ! Nu een jaar verder zie ik het opzicht wel positief in om langzaam weer terug te gaan !
Ik zal wel hoop geduld moeten hebben ! En hopen dat de artsen zeggen oké je mag zoveel uurtjes werken in overleg met. Maar nu zal dat nog niet gebeuren dus vast houden aan mijn gedachtes en dromen !

Want afgekeurd zijn op je 25 is ook niet alles ! Of ben al langer afgekeurd maar toen nog niet definitief.
Heeft toen veel met mij gedaan en ook geestelijk ! kan nu wel zeggen dat ik het kan hebben . Al blijft het nooit leuk maar de hoop is er weer langzaam !






Geen opmerkingen:

Een reactie posten