vrijdag 5 juli 2013

Een hele week bijna gewacht op een telefoontje !!



Een week gewacht !!

De meeste die mijn kennen weten dat ik wachten zo haat he ! En vooral als het om mijn pijn en gezondheid is te doen.
Daar word ik gewoon kribbig van dat is dat ik slechte zin krijg en humeur gewoon niet leuk is !
Nu weet ik dat het erbij hoort maar als je veel pijn hebt heb je soms het geduld er gewoon niet meer voor!
Maar ik ben het vaak ook wel zelf ! Ik wacht vaak met bellen totdat het niet meer gaat.
En dan zit je met de gebakken peren. Nu belden ze gisteren eindelijk op de afgesproken tijd dat is ook weleens fijn dat ik geen hele dag hoef te wachten op telefoon !
Samen besproken hoe en wat en wat er is gebeurd afgelopen week !
Nou toen besloten om extra medicijn te pakken als de aanvallen niet onderdruk zo kunnen worden.
Dat houd in dat ik alleen zo tablet mag pakken als het dus totaal niet afzakt. Ondanks de standaard dosis op een dag.
Nu hopen dat dit werkt zoals we hebben afgesproken ! Dat het een tijdje wat kalmeert in mijn lijf en dingetjes kan doen die ik wil doen.

Nu moet ik wel zeggen dat ik goede pijn verpleegkundigen heb ze doen zich alle moeite om dingen te regelen die ze kunnen regelen ! Dat mag ook weleens gezegd worden.
Vannacht een hele rare droom gehad dat ze weer in mijn lijf aan het snijden waren. Denk dat het een flash back was ! Dat heb ik eens in de zoveel tijd dat ik die dromen heb dat ze aan het snijden zijn en dat daarna nog meer pijn heb !
Gelukkig dat ik er goed mee kan omgaan. En veel steun heb aan vrienden en bepaalde familie leden

En vooral mijn ouders ik ben 24 en eigenlijk hoor je of ja moeten is ook zo woord ! Al op jezelf te zitten .
Maar helaas dat zit er even niet in voor mij. Omdat ik in de ochtend als ik opsta weleens hulp nodig heb om rechtop te komen als het mijzelf niet lukt ! Soms voelt het of ik mijn ouders ermee belast. Laatst een fijn gesprek over gehad. Maar dat zijn dan even gedachtes die door mijn koppie schieten !
Samen met mijn moeder erover gepraat en gezegd wat ik dacht ! Wel fijn gesprek gevoerd en ik voel me niet belast voor hun momenteel !

Na 8 jaar kan ik wel zeggen ik heb mooie vrienden gekregen sinds ik chronische pijn heb ! En ook hele mooie dingen meegemaakt ! het is niet alleen maar kommer en kwel ! of hoe je t noemen wilt !
Kan mijn vrienden op paar vingers tellen ! Maakt dat nou wat uit nee want in je leven heb je alleen de echte vrienden nodig die er voor je zijn in goede tijden en slechte tijden ! lijkt wel de soap ;-)
Heb dingen kunnen doen die ik wellicht niet zou doen toen ik nog helemaal gezond was !
Er zijn dingen op mijn pad gekomen zoals een mooie opleiding ! die ik bijna heb afgerond ! maar wel al voor paar modules geslaagd ben ! en daar ben ik heel erg trots op !
Een ding zeg ik nog ! geniet van de mooie momenten op je dag en wees jezelf en puur jezelf !!

Een heel fijn weekend gewenst aan mijn lezers hier :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten