woensdag 10 juli 2013

Een dubbele dag !

Een dubbele dag !



Ik ging vandaag sinds ruim dik anderhalf jaar weer eens sporten ! Ik was vorige week al geweest voor een afspraak bij mijn fysiotherapeute.
Alles goed en wel vanochtend ben ik begonnen met eigenlijk oude schema het ging eigenlijk vrij lekker !
Alleen de been spier oefeningen deden zeer ! Ik had al een afspraak ervoor bij fysiotherapie ik dacht net als vorig jaar zal wel komen door verkeerde houding ! Nog niks aan de hand omdat ik toen nog niet wist wat ik nu wel weet.
Lekker op de loopband en fiets dat ging conditioneel wel goed voor mijn doen dan ! 

Toen sloeg het klokje half tien ik melde mij bij de fysiotherapeute en even alles besproken hoe en wat en hoe het nu lichamelijk met mijn buik en ribben ging !
Ik zei ook tegen haar zou je eens even naar mijn knie willen kijken hij is er dik en plop regelmatig soort klik gevoel kan ik het beter omschrijven ! 
Dat was geen probleem ze keer er naar of ik positief zou scoren aan meniscus pijn !
En jawel hoor ik scoorde alle punten plus nog de kruisband !
Ze schreef een verwijsbrief voor me om mee te geven aan mijn huisarts wat ze had bevonden.
Gelukkig kan ik er morgen al terecht dus dat is lekker snel !

Ik dacht echt stopt het nou nooit geloof dat ik voor het ongeluk soms geboren ben. Alles volgt zich op elkaar en daar baal ik nu wel even van hoor !
Ik plofte neer aan de bar van de sportschool met kop koffie en liet alles even passeren gelukkig zijn het leuke en goede mensen die bekwaam zijn met ieder mens wat daar sport !
Waar ik van baal is dat wellicht mijn wielren seizoen naar de vaantjes is ! 
Maar goed eerst morgen afwachten en duimen dat het wat anders is ook al scoorde ik positief ! Wil er nog niet helemaal vanuit gaan !

Gelukkig mag ik nu wel gewoon sporten alleen erg voorzichtig zijn met bepaalde bewegingen.
Ik was zo blij als een klein kind dat ik weer iets aan mijn conditie kan gaan doen en samen met begeleiding eraan kan werken ! Dat gaf mi wel weer een goede stimulans zodat ik toch nog iets kan doen wat ik graag doe !

Gelukkig kan ik wel fijn naar het wielrennen kijken ipv zelf nu op de fiets te stappen ! Is wel dubbel omdat ik zelf graag fiets maar het is even niet anders ! Hoop dat ik hierna toch wel iets meer geluk mag hebben aan mijn zijde !

Zo nu weer iedereen beetje bij geklept :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten