dinsdag 25 december 2012

kerst 2012







kerstmis 2012 

Het is weer zover de kerst is aangebroken tijd van gezellig samen zijn en veel eten voor de meeste dan. Dit jaar had ik niet echt zo zin in kerst keek er echt tegen op, zal denk ik wel komen dat ik een erg rot jaar achter de rug heb.
Maar ondanks dat maken we het wel gezellig hoor met kaarsjes en lekkere dingen maar veel eten doen we hier niet aan gewoon normaal doen we al gek genoeg !
Voor de meeste is het met familie samen zijn en vrienden kennisen enzv maar realiseer me ook dat der mensen zijn die dit niet hebben. Daar sta je toch wel bij stil met zulke dagen of je dierbaren die der niet meer zijn.
En ti's ook heerlijk samen zijn maar wij hadden dit jaar eens anders geen verplichtingen of wat dan ook. 
Niet op tenen hoeven te lopen bij bepaalde personen ik kan je zeggen het bevalt mij tot nu toe heerlijk. Begrijp mij niet verkeerd ik hou van gezelligheid en veel mensen om mij heen maar dit jaar gewoon eens eff niet zal ook wel komen dat snel moe ben maar dat terzijde.
Nu gaan we op naar 2e kerstdag mits er geen opstootjes zijn geweest tijdens de verplichte bezoekjes ;) wij doen het hier lekker rustig aan alles mag niks moet heerlijk filmpjes kijken met een hapje en een drankje en gewoon bij komen van alle drukke weken en dingen die er zijn gebeurd .
En ja klinkt saai bordspelen en op de wii en of een goed boek lezen heerlijk.
Ik wens jullie allen een fijne kerst voor de komende dag en op naar de jaar wisseling dat die maar heel snel mag komen. Ik wil dit jaar eigenlijk wel gauw eindigen al zal het nieuwe jaar wel iets minder beginnen meteen de eerste week van januari operatie maar dan zijn we der ook meteen vanaf. En dan met frisse nieuwe moed op naar de nieuwe maanden van t jaar 2013 
fijne kerstdagen nog :)
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten