dinsdag 18 december 2012

Het is weer erg terug !







het is weer terg 

De vervelende pijn is weer terug of terug hij is nooit weg geweest. Het was er altijd wel maar ondanks de goede blokkades doet t nu gewoon even niks. Gisteren ging ik met goede moed sporten dacht na 3 weken het word weer eens langzaam tijd.
Om te gaan dat had ik geloof ik beter nog even kunnen uit stellen ik denk door een verkeerde beweging dat de kramp erin is geschoten. Net onder de ribben boog bevinden zich de zenuwen die bij mijn acnes syndroom horen!
Gisterenmiddag voelde ik al wat ik linkt het aan gewoon wat verkeerde zeurende pijn die er even was het kwam en het gaat. Alleen nu kwam het vaker in aanvallen terug dan dat het ging de hele avond had ik kleine aanvalletjes. 
Ik dacht o zakt wel af en toen pats boem was het er in alle hevigheid terug wat ik een jaar bijna niet meer gevoeld had was er nu weer. Net of er iemand met een mes mij flink te grazen nam en me daarna tegen de vloer sloeg het licht ging eventjes uit.
Ik transpireerde als een gek en hield mij vast aan de muur en ging van andere houding naar de andere houding.
Maar nee niks hielp tot ik besloot de dienst doende arts te bellen ! kreeg te horen dat ik de oycontin even moest verhogen en morgen dan meteen met de pijnbestrijding moest bellen vandaag dus.
Dat gedaan te hebben en verhaal uitgelegd te hebben of ja alleen van vannacht ze kennen het syndroom nu eenmaal wat ik 8 jaar heb.
Werd ik naderhand terug gebeld met pijnmedicatie voor vanavond voor het slapengaan te nemen!
En donderdag op controle ik hoop dat ze het toch nog een keer proberen met een zenuw blokkade ,
wellicht dat het misschien dan wel weer helpt !
In ieder geval we hebben medicatie voor de komende nachten en hopen dat het helpt
liefs c 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten