maandag 6 januari 2014

Eerste blog in 2014


Eerste blog in nieuwe jaar !


Het is weer een tijdje geleden dat ik weer eens een update heb geplaatste !
Nou bij deze daar gaan we weer, voor kerst loop ik al met een schouder probleem niks blijkt te helpen ontstekingsremmers in hoge dosis niks ! Vannacht ben ik er zo ziek van geworden dat ik vanochtend besloten heb toch de huisarts weer in te schakelen want zo gaat t niej meer !

De jaarwisseling was met een lach en een traan ! Blij dat 2013 afgesloten hebben teveel gebeurd en meegemaakt. Dat laat ik nu achter mij en met frisse moed 2014 in.
Nieuw jaar nieuwe kansen nieuwe dingen en vooral ook voor mezelf weer keuzes maken.
Hoe en wat ik wil gaan doen in dit jaar, heb zo een lijstje wat ik wil gaan doen dat houd ik nog maar even voor mij ;-)

Aankomende woensdag krijg ik weer de Qutenza behandeling voor degene die nog niet weten wat het is blader een paar blogjes terug !
Ik zie er tegen op niet zozeer tegen de behandeling zelf maar de pijn erna die is slopend en erg pijnlijk. je staat letterlijk in brand ! Maar doe ik deze behandeling niet dan heb ik weer meer pijn in littekens dus we gaan der weer voor ! Gelukkig een lieve moeder die mij bijstaat en afleidt die dag.

Voor de rest had ik een 2 wensen voor 2014 !
1 dat ik minder pijn heb en mijn diploma haal eind 2014
en 2 dat ik eens een volledig fietsseizoen kan mee doen !
das alles wat ik voor 2014 wens :)

En voor iedereen nog de beste wensen dat al je dromen mogen uitkomen !

tot volgende blog weer...

1 opmerking:

  1. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen